X

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Firma Atrium to wyspecjalizowany i mający wieloletnie doświadczenie zespół inwestycyjny, zajmujący się skupem i obrotem nieruchomości. Odpowiadamy na różnorodne potrzeby naszych klientów i pomagamy w transakcjach dotyczących lokali wszystkich typów stanów prawnych. Dysponujemy środkami finansowymi, pozwalającymi na każdorazowe przeprowadzenie transakcji gotówkowej, niezależnie od dnia tygodnia. Skup nieruchomości za gotówkę jest dla naszych Klientów najkorzystniejszym rozwiązaniem. Dzięki niemu mogą niezwłocznie rozwiązać swoje problemy finansowe i poczuć się bezpiecznie.

Fakt, iż posiadamy stałą płynność finansową, pozwala nam zaoferować Państwu maksymalnie uproszczone formalności oraz szybką i dopasowaną do indywidualnych potrzeb finalizację każdej transakcji. Klienci, którzy zamiast gotówki do ręki wybierają przelew bankowy, mają gwarancję transferu środków na wskazane wcześniej w akcie notarialnym konto. Wszystkie procedury są w pełni bezpieczne i odbywają się w ciągu 24 godzin od podpisania umowy. Nasi Klienci nie muszą się więc bać, że zostaną oszukani przez nieuczciwego kontrahenta.
Oczywiście, że istnieje taka możliwość. W przeciwnym wypadku nie cieszylibyśmy się opinią firmy wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów. Nasz zespół stanowią eksperci w dziedzinie skupu nieruchomości, którzy działają na terenie całej Polski i zawsze mogą dojechać do Klientów. Wystarczy tylko wcześniej skontaktować się z nami i ustalić pasujący Państwu termin wizyty. Nasi specjaliści obsługują Klientów zarówno w małych miejscowościach, na wsiach, jak i w dużych miastach. Jak przystało na firmę, która dostosowuje swoje standardy do indywidualnych potrzeb Klienta, cechuje nas elastyczność, tak więc lokalizacja kupowanej nieruchomości nie ma dla nas znaczenia. Możemy dojechać do każdego miejsca w Polsce.
Jesteśmy rozpoznawalną na rynku i cenioną przez Klientów marką, zajmującą się skupem mieszkań, obrotem lokalami użytkowymi oraz innymi transakcjami związanymi z kupnem i sprzedażą nieruchomości. Współpracujemy z najlepszymi kancelariami prawnymi oraz prestiżowym gronem ekspertów finansowych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz zaufaniu dziesiątek zadowolonych klientów, których zaufania nigdy nie zawiedliśmy, zbudowaliśmy mocną pozycję na rynku nieruchomości. Podstawą naszej działalności jest uczciwość – w doskonały sposób łączymy etykę zawodową z przepisami polskiego prawa. Za przykład może posłużyć fakt, iż na wycenę nieruchomości wpływa wiele różnych czynników. Otrzymanie jej w żaden sposób Państwa do niczego nie zobowiązuje, za to pozwala na porównanie naszej oferty z tymi dostępnymi na rynku, dzięki czemu możecie wybrać najbardziej dla Was korzystną. Na ogół to jednak właśnie my realizujemy transakcję, oferując nawet 90 procent wartości rynkowej danej nieruchomości i natychmiast płacąc za nią gotówką.
Zakładanie konta bankowego nie jest tu koniecznością, gdyż należność za sprzedaż mieszkania możemy wypłacić w gotówce w chwili podpisania umowy. W ten sposób Klient od razu dostaje do ręki ustaloną sumę. Takie rozwiązanie jest dla naszych Klientów zarówno wygodne, jak i bezpieczne. Pozwala bowiem na szybkie pozbycie się zadłużenia lub też rozwiązanie wielu innych problemów finansowych. Jeśli jednak Klient woli otrzymać pieniądze przelewem bankowym, wówczas transfer środków na wskazane przezeń konto jest realizowany w ciągu 24 godzin od podpisania umowy.
Nasza firma pracuje w oparciu o jasno i precyzyjnie określone zasady. Wszelkie procedury związane z kupnem nieruchomości rozpoczynamy od oględzin mieszkania. W kolejnym kroku przygotowujemy wycenę, która jest przedstawiana naszemu klientowi przez eksperta. W przypadku akceptacji proponowanych przez nas warunków, możemy w ciągu 24 godzin przygotować i podpisać umowę notarialną. Gotówka wypłacana jest natychmiast do ręki lub na wskazane wcześniej konto bankowe – do 24 godzin. Na podkreślenie zasługuje fakt, iż każdą sprawę traktujemy indywidualnie i nasze działania dostosowujemy do potrzeb Klienta, który jest dla nas najważniejszy. Nasze działania są profesjonalne i w pełni elastyczne, dzięki czemu jesteśmy w stanie załatwić maksimum formalności w zaledwie dobę.
Żeby sprzedać mieszkanie za gotówkę, należy przede wszystkim przedstawić akt własności tej nieruchomości. Naszemu ekspertowi, który się z Państwem skontaktuje wystarczy numer księgi wieczystej nieruchomości – domu, działki, garażu, lokalu, mieszkania, albo innego lokalu przeznaczonego na sprzedaż. W przypadku braku aktu własności, numer księgi wieczystej danej nieruchomości można uzyskać we właściwym dla lokalizacji mieszkania sądzie rejonowym. Należy również przygotować dowód osobisty oraz zaświadczenie o osobach zameldowanych, postępowaniu spadkowym, zaległościach w spłacie, jeśli takie istnieją itp. Przy czym zawsze mogą Państwo liczyć na pomoc naszych specjalistów, którzy skompletują razem z Wami potrzebne dokumenty oraz w szczegółowy sposób wyjaśnią kwestie związane ze sprzedażą mieszkania. Wszystkie dokonywane przez nas transakcje są przeprowadzane w obecności notariusza. Każdy nasz Klient ma możliwość zasięgnięcia porady prawnej przed dokonaniem sprzedaży mieszkania, co nie wiąże się żadnymi dodatkowymi kosztami.
Nasi wykwalifikowani pracownicy działają szybko i kompleksowo. Każda transakcja jest maksymalnie uproszczona i odbywa się w obecności notariusza, który powagą swojego urzędu potwierdza jej moc prawną. Sprzedaż mieszkania z bardziej skomplikowaną forma prawną może wymagać późniejszego kontaktu, ma to jednak miejsce niezwykle rzadko. W takich okolicznościach zawsze prosimy Klienta o pozostawienie kontaktowego numeru telefonu. W przypadku osób na stałe przebywających za granicą, preferujemy rozwiązanie polegające na upoważnieniu zaufanej osoby przebywającej w Polsce do reprezentowania jej interesów. Taki przedstawiciel może pomóc w kompletowaniu dokumentacji czy też załatwić formalności urzędowe.
W przypadku osób niepełnoletnich istnieje możliwość, by stały się one posiadaczami nieruchomości lub otrzymały swój udział w lokalu. Można tego dokonać poprzez postępowanie spadkowe lub dokonanie darowizny. Sprzedaż mieszkania, które właścicielem dziecka czy też wychowanka, wykracza poza ramy zarządzania majątkiem do którego zostali uprawnieni opiekunowie lub rodzice, dlatego przeprowadzenie transakcji wymaga uzyskania zgody sądowej. Można również wnioskować o uzyskanie pozwolenia na rozszerzenie zakresu zarządzania majątkiem dziecka. Taka decyzja wydawana jest podczas rozprawy sądowej, choć nie zawsze jest ona niezbędna. Sprzedaż mieszkania będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku wydania przez sąd pozytywnego wyroku i po jego uprawomocnieniu. Nadrzędną zasadą prawodawstwa, którą będzie kierować się sąd jest tu dobro dziecka.
Jak już wcześniej wspomnieliśmy, do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie. Działamy elastycznie, co oznacza, że wiele kwestii możemy ustalić podczas spotkania z Klientem. Wszelkie szczegóły zostają ujęte w spisanej umowie notarialnej. Priorytetem naszej działalności jest dobro Klienta i ochrona jego interesów. Staramy się więc zrozumieć jego nierzadko trudną sytuację i pomóc w rozwiązaniu problemów, z jakimi się boryka. Każdy etap podejmowanej z nami współpracy jest przejrzysty i eliminujący jakiekolwiek nieporozumienia.
Wystarczy się z nami skontaktować, a my udzielimy wyczerpujących informacji na temat dokumentów, jakie będą potrzebne do sfinalizowania transakcji. Do najważniejszych z pewnością należą stosowne akty notarialne czy też numer księgi wieczystej wystawionej na sprzedaż nieruchomości. Wśród pozostałych warto wymienić akt nabycia mieszkania czy też sądowe postanowienie o nabyciu spadku. Jeśli zajdą określone okoliczności, trzeba też będzie przygotować zaświadczenie o liczbie osób zameldowanych w lokalu, albo o zaległościach w opłatach czynszu. W celu uzyskania szczegółowych wskazówek warto skontaktować się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem dedykowanego formularza.
Jeszcze raz chcemy to podkreślić, że nie unikamy trudnych sytuacji. Będąc ekspertami na rynku nieruchomości, posiadamy wieloletnie doświadczenie w transakcjach dotyczących lokali ze skomplikowaną sytuacją prawną. Skupujemy mieszkania z zajęciami komorniczymi, wymagające generalnego remontu, czy z zadłużeniem, a także nieruchomości z ustanowioną służebnością. Cieszymy się wsparciem doświadczonych prawników, którzy rozwiązują nawet najbardziej skomplikowane przypadki sprzedaży mieszkań. Trzeba też pamiętać, że zawsze działamy odpowiedzialnie i gwarantujemy Klientom najkorzystniejszą cenę oraz zapewniamy im bezpieczną transakcję.
Kompleksowa obsługa skupu nieruchomości polega również na tym, że nasi Klienci decydując się na sprzedaż mieszkania, przed podpisaniem umowy mogą skorzystać z pomocy prawnej. Notariusz oraz prawnik rozwieje wszelkie wątpliwości związane z treścią dokumentu oraz odpowie na wszelkie związane z nim pytania. Nasza firma zapewnia również skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów z dziedziny prawa czy finansów oraz tych dotyczących sytuacji mieszkaniowej. Pomagając Państwu w sprzedaży nieruchomości, jednocześnie wspieramy Was w rozpoczęciu nowego rozdziału w życiu i rozwiązaniu dotychczasowych problemów, spędzających sen z powiek.
Sprzedaż mieszkania z zajęciem komorniczym stanowi bardzo delikatne i niełatwe przedsięwzięcie, jednak przez wiele lat dokonywaliśmy wiele podobnych transakcji, które kończyły się sukcesem. Za każdym razem pomagaliśmy naszym Klientom wyjść z długów przynajmniej częściowo, lub jeśli tylko była taka możliwość pozbyć się ich w całości. Nasze wyceny nieruchomości są zawsze realne i uwzględniają wszystkie okoliczności, łącznie z obciążeniami hipotecznymi zapisanymi w księgach wieczystych. W takich sytuacjach wycenę pomniejsza się o wartość należności żądanych przez wierzycieli. Jeśli chodzi o obciążenia komornicze, które dotyczą sporej liczby właścicieli mieszkań, gwarantuje naszym Klientom najlepsze warunki i najkorzystniejszą cenę. Pieniądze, które otrzymuje Klient po sprzedaży mieszkania mogą zostać wypłacone w gotówce i tylko od niego zależy na co zostaną wykorzystane – czy na pokrycie długów, czy innych zobowiązań.